Svar på fråga!

Det var nån som skrev en fråga
att jag skulle lägga ut en lista på dom 10 bästar artisterna
och skriva dera bästa låt bredvid.
1= Jag tycker är BÄST
2= Näst Bäst
3= Braaaa
4= Bra
5=Lite bra
6= lite lite lite bra
7= inte så dålig men inte så bra
8= sådära
9= kan lyssna på men inte det jag väljen först
10= lite bra men inte i min smak.





1= Cody simpson
 
2=Avril Lavinge


3=Nicki Minaj

4=Lil Wayne

5= Bruno Mars

6= Adele

8=Lady Gagga

9= Jason Marz


7=Akon

9=Jason Mraz

10= Loreen





Cody simpson's bästa låt är= IYIY.
Avril Lavinge's bästa låt är= What The Hell.
Nicki Minaj's bästa låt är=Starships.
Lil Wayne's bästa låt är= Mirror.
Bruno Mars's bästa låt är= Mirror.
Adele's bästa låt är= Someone like you.
Lady Gagga's bästa låt är= Born This Way.
Akon's bästa låt är=Beautiful.
Jason's bästa låt är=i'm yours.
Loreen's bästa låt är= Euphoria.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0